Wednesday, July 26, 2017

HERBASUCI ADNY PERFUMED




ADNY Moisture Rich Perfume Body CreamADNY Moisture Rich Perfume Body Cream membantu anda memiliki kulit yang tampil lebih halus, lembut dan berseri. Ia diperkaya dengan kebaikan minyak kelapa dara yang terbukti kaya dengan nutrien dan vitamin yang bertindak memelihara kulit tubuh anda daripada kerosakan dan proses penuaan. Penggunaan yang konsisten dan berterusdan membantu anda mendapatkan kulit yang lebih remaja, sihat dan segar sepanjang hari.
  •  Mengekalkan kelembapan kulit tubuh
  •  Memelihara kehalusan dan kelembutan kulit
  •  Mencegah dan merawat masalah kulit kering dan kasar
  •  Melindungi kulit daripada kerosakan akibat toksin dan pancaran radiasi UV
  •  Mencegah proses penuaan kulit
  •  Menjadikan kulit tubuh anda lebih gebu dan bermaya
  •  Mengharumkan lagi tubuh badan anda
  •  Meningkatkan kesegaran kulit tubuh sepanjang hari
Air Suling: Air yang disuling menggunakan teknologi reverse osmosis atau osmosis songsang ini merupakan elemen yang penting untuk menyihatkan kulit. Air berperanan memelihara kelembapan, membantu mengurangkan jerawat, melambatkan proses penuaan, serta menyerlahkan seri dan kesegaran kulit.
Minyak Kelapa Dara (Virgin Coconut Oil): Minyak kelapa dara merupakan minyak kelapa yang diproses tanpa melibatkan haba atau kimia untuk mengekalkan struktur asalnya. Ia bersifat antioksidan serta kaya dengan khasiat dari sumber vitamin A, C, dan E yang terbukti mempunyai khasiat untuk meningkatkan daya ketahanan tubuh, melindungi tubuh daripada radikal bebas, merawat sel kulit serta membasmi bakteria dan kuman. Minyak kelapa dara juga bertindak menghalus dan melembapkan kulit serta melindungi kulit daripada pancaran radiasi ultraungu yang akan merosakkan kulit.
Pewangi: Pewangi juga merupakan salah satu ramuan di dalam produk ini bagi menambahkan lagi aroma yang menyegarkan serta mengharumkan anda.
Bahan Pengemulsi: Bahan pengemulsi yang diperoleh dari sumber yang suci dan selamat ini bertindak melarutkan kandungan di dalam produk ini bagi menggalakka keberkesanannya.
Bahan Pelembap: Produk ini turut mengandungi bahan pelembap yang ternyata mampu mengekalkan kelembapan kulit seterusnya membantu mengatasi masalah kulit kering, kasar dan kusam.
1. Sapukan sejumlah ADNY Moisture Rich Perfume Body Cream pada kulit tubuh setiap kali selepas mandi.
2. Amalkan setiap hari bagi mendapatkan hasil yang terbaik.
KEBAIKAN ADNY MOISTURE RICH PERFUME BODY CREAMKANDUNGAN ADNY MOISTURE RICH PERFUME BODY CREAMCARA PENGGUNAAN ADNY MOISTURE RICH PERFUME BODY CREAM
HARGA HERBASUCI ADNY PERFUMED :-

RM20 SM / RM25 SS

SMS/WASSUP KE :- 011 1164 7715

PENGHANTARAN:-



KAMI MENGGUNAKAN POS LAJU

SETIAP ITEM YANG DIHANTAR AKAN SAMPAI
KEPADA PELANGGAN DALAM TEMPOH 1 KE 3 HARI WAKTU BEKERJA. 
NO RUJUKAN ITEM (TRAKING NUMBER) AKAN DIBERIKAN SETELAH URUSAN JUAL BELI SELESAI. 

No comments:

Post a Comment