Wednesday, July 26, 2017

HAI O MIN KAFFE



APA ITU MIN KAFFE

Min Kaffe diformulasi daripada biji kopi jenis Robusta yang berkualiti tinggi diimport dari Vietnam iaitu pengeluar terbesar dunia kopi Robusta dan pengeluar kopi kedua terbesar selepas Brazil.
Selain itu, kopi Robusta mengandungi sejenis protein dipanggil ‘chlorogenic acid’ yang bersifat anti-obesiti dan dapat mengurangkan penyerapan gula dalam darah. Kopi Robusta juga mengandungi kandungan kafein yang lebih tinggi berbanding kopi jenis lain, dan sudah pastinya ia akan memberi tenaga dan kecergasan mental yang maksimum untuk memulakan hari anda.
Ramuan kedua yang menjadi rahsia kebaikan Min Kaffe ini adalah Garam Buluh. Garam Buluh Hai-O yang diimport oleh Syarikat KAEAM Trading dari Korea Selatan sangat popular dengan keaslian dan kandungan khasiat yang tinggi. Garam Buluh ini sebenarnya sudah lama diamalkan oleh keluarga diRaja Korea sejak 1300 tahun dahulu sebagai ramuan dalam perubatan purba. Untuk pengetahuan uols, Sahaijdah Hai O Marketing adalah satu-satunya syarikat di Asia Tenggara yang mempunyai hak eksklusif untuk mengedar Garam Buluh terbaik dari Korea ini.
Hasil gabungan daripada kedua-dua bahan yang bermutu tinggi ini, maka terhasillah Min Kaffe.. Min Kaffe adalah KOPI YANG PALING VIRAL pada tahun 2016 kerana khasiat, aroma dan sesuai untuk dinikmati oleh semua golongan termasuklah golongan yang berpenyakit kencing manis, darah tinggi, migrain, senggugut, dan juga golongan ibu mengandung.

KEBAIKAN MENIKMATI MIN KAFFE @ KOPI GARAM BULUH

Shira yakin, setelah uols minum Kopi Garam Buluh atau Min Kaffe atau Mineral Coffee ni, uols mesti takkan selera nak try kopi-kopi lain diluar sana hatta kopi paling mahal pun. Sebabnya…
  • Kaya dengan unsur anti-pengoksidaan. Boleh dikatakan Min Kaffe a.k.a Kopi Garam Buluh ini adalah Kopi Anti Penuaan.
  • Kaya dengan bahan mineral dan elemen surih seperti magnesium, besi, kalsium dan kalium.
  • Menghilangkan keletihan fizikal dan mental.
  • Melegakan tekanan. Sekali bauuu je kopi Min Kaffe ni, mesti uols dapat rasa terbangggg semua masalah yang melanda. Aroma dia, MasyaAllah.. Terbaiikkk!!!
  • Mengawal PH badan boleh meneutralkan toksin berasid dengan cepat seperti asid urik,gula dalam darah,kolestrol dan lain2
  • MENCEGAH dan MERAWAT penyakit kronik seperti jantung,darah tinggi,buah pinggang,kencing manis,migrain,kanser & lain2 masalah kesihatan
  • MEMBAIKI MASALAH SISTEM PENGHADAMAN seperti gastrik,ulser perut,masalah usus,buasir,sembelit juga sebagai DIET yang ekonomi.
  • Mempunyai kesan DETOKSIFIKASI
  • Melegakan masalah ALAHAN,pigmentasi dan lain2 masalah kulit.
  • Memberi TENAGA dan juga kualiti KESIHATAN YANG BAIK kepada badan
min-kaffe_hai-o

SIAPA BOLEH MINUM MIN KAFFE NI YE?

  • Semua golongan daripada lelaki, wanita, kanak-kanak, ibu mengandung, orang tua- tua.. Semuanyaaa OK je untuk minum Min Kaffe ni.
  • Ibu dalam pantang / ibu mengandung pun sangat digalakkan minum MIN KAFFE GARAM BULUH.. sebab kandungan Magnesium yang tinggi (menggalakkan proses penyerapan kalsium) dan memberikan energy, tampil ceria, cergas, cerdas & bersemangat. Ada testimoni yang membuktikan bahawa bila diorang minum Min Kaffe semasa proses menyusukan bayi, Alhamdulillah kandungan susu ibu bertambah!
  • Pesakit kencing manis (diabetis),pesakit darah tinggi,migrain pun boleh minum MIN KAFFE kerana sifat uniknya yang tiada gula, tiada bahan pengawet dan tiada kolestrol. Ada juga testimoni peminum Min Kaffe membuktikan yang paras gula dalam darah diorang semakin menurun ke paras yang normal selepas mengamalkan Min Kaffe/Kopi Garam Buluh ni.
  • Jika uols adalah seorang yang selalu berhadapan dengan keletihan,kelesuan badan, Shira sangat menggalakkan uols amalkan MIN KAFFE yang memberikan aroma mengasyikkan malah memberikan tenaga sepanjang hari. Shira sendiri akan pastikan setiap pagi bancuh 1 sachet Min Kaffe sebelum memulakan kerja di ofis untuk mendapatkan mood dan motivasi untuk bekerja.
  • Kalau uols seringkali kebas2 kaki, tekanan emosi yang kurang stabil selalu stress dengan boss di tempat kerja.. Cuba amalkan 1 cawan KOPI GARAM BULUH ni dan Shira boleh nyatakan yang MIN KAFFE ni mampu membangkitkan MOOD positif & menyegarkan minda uols.
  • Uols yang selalu mengalami masalah angin yang banyak dalam badan pun patut minum MIN KAFFE GARAM BULUH untuk mengeluarkan angin dalam badan supaya badan lebih ringan & sihat. Yang ni memang Shira takkan sangkal langsung. Anyone yang pernah minum Min Kaffe ni, mesti akan kerap buang angin, sendawa dan akan kerap ke tandas untuk mmbuang air. Lepas tu, perut mesti rasa sangat2 la lega and akan rasa sedikit kempis.
HARGA HAI O MIN KAFFE :-

RM33 

POSTAGE

RM7 SM / RM11 SS

SMS/WASSUP KE :- 011 1164 7715

PENGHANTARAN:-



KAMI MENGGUNAKAN POS LAJU

SETIAP ITEM YANG DIHANTAR AKAN SAMPAI
KEPADA PELANGGAN DALAM TEMPOH 1 KE 3 HARI WAKTU BEKERJA. 
NO RUJUKAN ITEM (TRAKING NUMBER) AKAN DIBERIKAN SETELAH URUSAN JUAL BELI SELESAI. 

No comments:

Post a Comment